Post nl en Ombudsman
Beste lezer, de Seniorenpartij Schagen heeft diverse keren contact gezocht met post-nl ter behoud van de brievenbussen binnen onze gemeente en zijn daar, moeizaam maar gedeeltelijk, in geslaagd.
In het Noordhollandsdagblad verscheen onderstaand artikel waarin de ombudsman uw ervaring wil ontvangen om zo, indien dit nodig blijkt, post-NL de ervaringen van de Nederlandse bevolking wil delen om zo een verandering mogelijk te maken.
In het artikel ging het onder andere over rouwkaarten die nooit aankomen, felicitatiepost die pas weken later op de mat valt, en een klachtenprocedure waarbij je eindeloos met een chatbot praat of in de wacht hangt. Dan groeit vanzelf het gevoel dat je niet alleen post mist, maar ook gehoor.
Heeft u de rouwkaart pas ná de crematie ontvangen? Of kwam die verjaardagskaart pas aan nadat de taart al dagen op was? Of heb je helemaal niks gehoord van een bruiloft, jubileum of geboorte omdat de kaart spoorloos bleef? En hoe ging dat klagen bij PostNL daarna? Werd het een gesprek met een chatbot die niks snapte, of stond je eindeloos in de wacht?
Laat het ons weten.
Het Ombudsteam verzamelt ervaringen van lezers die ook te maken kregen met haperende post.
Mail naar ombudsteam@mediahuis.nl, met het woord Postperikelen in de onderwerpbalk.
Een postzegel plakken hoeft niet. Een mailtje voldoet 🙂
Zo houden we elkaar scherp!
Andre Groot Raadslid Seniorenpartij Schagen